vineri, 27 iunie 2014

Mobra 50

noul proiect Mobra 50 S



am inceput cu farul




Si vitezometru
iar dupa o curatare si polisare



acesta avand capacul de plastic am polisat cu pasta de polish maro si a lustruit bine chiar si rama cromata.








apoi au urmat ornamentele din latarala farului acestea fiind cromate necesita mare atentie la lustruire pentru a nu deteriora integral ornamentul


configuratia firelor de pe intrerupator 








ornament motor lustruit cu mult rabdare si pasta verde 

intre timp claxonul care era ruginit rau trece si el prin pasla polizorului


prima etapa de curatare, tinand cont de faptul ca este cromat am polishat doar pt a nu deteriora cromul


urmeaza o curatare cu o racleta de plastic apoi inca o lustrruire






l-am desfacut complet




carburatorul a plecat spre o baie in decarburol 


 curatat dupa 24 ore in decarburaol

intrerupatorul lumini si maneta de frana urmeaza acelasi tratament de curatare si lustruire




tablele curatate si grundiute












asa arata inainte si acum arata asa:






problemele intalnite in lustruirea capacului au fost neurmiformitatea suprafetei de parca piesa de aluminiu nu er fi fost turnata ci ar fi fost comprimata, din aceasta cauza si pentru a elimina o parte macar din zgarieturile de pe suprafata am folosit un disc abraziv dintr-un material elastic de consistenta cam ca si cauciucul avand o grosime de 4mm. 
iar pentru ca abraziunea era vizibila am continuat cu un disc de abratex  si apoi cu disc de pasla si pasta de slefuit verde apoi alba.
alt clanson la fel de ruginit ca si primul. 
si acesta va urma o curatare cu abratex (verde pentru ca e mai fin) dupa care lustruire cu pasla.



si cateva foto cu firele



iar unde este o mobra vine si cea de a doua...


iar lucrul continua
mai multe straturi suprapuse si pentru a nu forta cu sablare dura, deoarece nu stiu ce e dedesubt am luat vopseaua cu perie de sarma pe flex la turatie mica (treapta 2)


carcasele nsunt zgariate si trebuie primadata indepartate zgarieturile, eu folosesc disc abratex tot pe turatie mica

probabil dupa ceva cazatura usita de la scule este indoita  se vede la idepartarea vopselei


capacul rotii spate intr-o stare destul de jalnica

dupa primul tratament

cineva a incercat sa curete capacul cu peria de sarma si au ramas adanc intiparite firele periei de sarma 
Aici voi aplica mai multe slefuiri cu granulatii de la mare la mic pentru a indeparta complet zgarieturile.


Primele vopsiri























vopsire slefuire vopsire slefuire si polish


aici sunt slefuite cu smirghel de 1200 si urmeaza polisarea pentru a da luciu

Intre timp am inceput lucru la motorul mobrei ce nu intra in prima treapta de viteza




dupa ce am desfacut carcasa ambreajului intra in prima trepata de viteza insa nu mai intra in trepte 2 si 3

In continuare curatat si verificat cutia de viteze mobra








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu