miercuri, 20 august 2014

motor mobra 50

Am desfacut motorul de mobra


















A inceput procedura de montare a motorului de mobra, dupa ce l-am curatat, am honuit cilindru si am segmentat pistonul




 aprinderea este ducati si toti m-au sfatuit sa o inlocuiesc decizia o voi lua dupa inchidera completa a motorului si primele teste.


Am ajuns si la inchiderea capacului ce da putina bataie de cap



dupa ce am incercat fara sa reusesc sa fixez capacul la ambreiaj am fixat axul cutiei de viteze in treapta 4 si apoi cele doua arcuri undeva la ora 2 cum se vede in foto si am asezat cu grija capacul astfel incat stiftul subtire si suportul lui sa treaca printre cele doua arcuri. ajutate putin cu o surubelnita subtire, s-au asezat astfel incat am putut inchide capacul.


3 comentarii:

  1. Sant si eu in proces de restaurare de un motor la fel ca al tau si ma interesada si pe mine idea de a schimba aprinderea cu platina cu una electrónica dar nu stiu care s-ar potrivi,succes cu motoreta,daca si aflat ceva despre aprinderea si vrei sa-mi spui si mié así fi recunoscator.un salut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inlocuirea aprinderii nu intra in restaurarea ce o fac eu, modificarea aprinderii cu modulul pe care unii il puneau la dacia 1300 ar fi o idee daca ai avea o baterie de 12v. Circuitul de la mobra e pe 6v. Toata modificarea ar aduce in plus circuite si ar umple cel putin unul din compartimente cu bateria. mai e necesara o punte redresoare un releu de incarcare a bateriei...
      In momentul in care pui un circuit electronic trebuie instalatie stabilizata pe tensiunea lui de alimentare ori la mobra avem functionare in c.a.
      Inlocuirea platinilor e o idee buna insa nu am idee cum sar putea face.

      Ștergere