sâmbătă, 14 iunie 2014

reconditionare masina de macinat nuca

Asa a ajuns la mine







apoi a inceput curatarea vopselei vechi, iar pentru ca aveam dubii asupra culorii de baza cu care a fost initial vopsita, am optat pentru indepartarea chimica a vopselei. astfel am putut observa ca la baza a fost vopsita in albastru 

am pregatit pentru vopsire sasiul si manerul masinii si ...


am aplicat trei straturi de culoare dupa care finisarea ornamentala 

acum ramane problema carcasei care a fost zincata insa din vechiul strat de zinc a ramas doar putin si pe ici pe colo cate o firmitura.







asa arata initial dupa ce am inceput sa curat carcasa zincata de stratul de oxid de zinc si de rugina


  
apoi am vorbit cu o firma din Cluj ce efectueaza acoperiri galvanice si au avut bunavointa de a-mi accepta piesele la zincat.




acolo unde rugina a patruns in tabla au ramas urme insa aspectul general este total schimbat










Si asa a ajuns inapoi la proprietar

Sa o foloseasca sanatos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu