luni, 12 decembrie 2016

Reditionare inchizator usa si geamuri

Pentru ca sunt cu manere de cupru am considerat ca merita reconditionate chiar daca nu sunt valoroase. Au un aspect rustic, incat merita incercarea de a le reconditiona.

Le-am cules dintr-un morman de lemne ce urmau sa fie aruncate in foc, in ultima lor perioada au cam avut parte de vreme grea.


Dupa ce am extras cuiele cu care au fost fixate

Intrebarea era daca le desfac trebuiesc sudate in puncte pentru ca asa sunt fixate tablele de la oritorul culisant, sau aleg o alta metoda nu cea de slefuire a suprafetelor.

Cand nu ai aparat de sudura in puncte atunci cauti alternative la defacerea sudurii.
Am scufundat in otet toate reperele si le-am tinut 2 sau trei zile in functie de stratul de oxid ce pe suprafata.

Am reconditionat piesa cu piesa pe ntru a reusi sa fotografiez piesele in diversele stadii de reconditionare.
In mijloc reperul scos din baia de otet dupa trei zile de stat acolo l-am spalat cu apa calda si l-am frecat cu o perie mica de sarma, varianta cea mai mica si fina pentru a nu lasa urme de zgarieturi pe suprafata.
Elementul din cupru nu l-am atins cu peria de sarma chiar fiind foarte fina ar fi lasat urme in material.
Dupa spalarea si frecarea piesei sub jet de apa cu pria de sarma piesa arata ca si cea din mijloc.

Elementele din cupru le-am lustruit cu un dremel cu disc de pasla si pasta albastra.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu