joi, 1 decembrie 2016

Lustruire geam semnalizator auto mazda


Pentru ca de obicei se matuiesc sau semnalizatoarele sau farurile, si arata destul de sterse de obicei nu dorim inlocuirea acestora ci reimprospatarea aspectului si redobandirea luciului semnalizatoarelor, sau stopurilor sau chiar a farurilor.
Am citit multe tutoriale despre cum se face ce trebuie achizitionat si per total cu tot cu masini si adaptoare s-ar putea sa ies mai ieftin daca schimb semnalizaarile.
Spre norocul meu am un dremel pe care-l folosesc de ceva vreme si nu am fost nevoit sa achizitionez un slefuitor pentru acest proiect.

Semnalizarea arata asa:


Ma deranja tare mult portiunea transparenta pe care cineva a incercat probabil cu flexul sa o lustruiasca si a cam lasat urme.

Printre bucatile cu smirghel ramas de la alte proiecte am gasit de 400, de 1000 si de 2000.
Astfel am inceput cu cel de 400 si am indepartat aprope total urmele de flex apoi am matuit si fata si verso cu smirghel cu apa de 1000 apoi am mai matuit fin cu cel de 2000.
Rezultatul

Dupa ce l-am uscat bine am prins in mandrina dremelului un disc de pasla curat si am inceput lustruirea suprafetei cu pasta maro. Chiar daca recomandarile sunt sa nu se depaseasca la lustruire turatia de 3000, dremelul l-am lasat pe cea mai mica turatie, care nu stiu cat este si cu rabdare am reusit (zic eu) sa obtin un rezultat bun.


Noroc ca semnalizatoarele nu sunt mari si nu am incins minifreza.

Cu resturi din alte proiecte am reusit sa improspatez luciul semnalizarii, insa
  Nu toate modelele se comporta la fel unele ar putea fi zgariate sau topite la turatia pe care o are dremelul insa merita incercat pe o portiune mica, iar daca rezultatul este unul multumitor, continuam.

Spor la treaba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu