marți, 19 mai 2015

Motor mobra 2

Am mai deschis o data motorul pt ca aveam pierderi de ulei pe la garnitura si am pozitionat capacul de la motorul mobrei in felul urmator:
 Am pozitionat vitezele in a treia astfel ca arcul sa fie in aceasta pozitie sa poatea intra in ghintul de ghidaj de pe capac
Arcul subtire l-am trecut pe sub axul elementului in miscare acesta ajuta la balansarea elementului mobil la schimbarea vitezelor.
 arcul mai gros l-am trecut peste elementul ce se vede in poza de mai sus si astfel ramane largit cand intra axul capacului.
aici se vede inainte de a-l impinge mai jos arcul gros iar arcul subtire trecut peste axul din spate.
Apoi am pus capacul incepand din partea stanga asa cum se vede in prima foto.
Am fixat axul subtire de pe capac printre capetele arcului, apoi in partea inferioara axul ce schimba pinioanele de la viteze, am fixat cu un surub mic capacul in partea stanga apoi am potrivit capacul in partea dreapta si am fixat si aici cu un surub.
Am folosit silicon de garnituri pentru etansare insa prima montare nu a fost una precisa astfel ca a trebuit sa sterg siliconul si sa trasez iar garnitura cu silicon, asta fiind dezavantajul siliconului fata de garnitura. Daca in timpul montarii capacului, arcul sare de la locul lui si trebuie scos capacul, sfatul meu este sa retrasezi cu silicon garnitura altfel vor aparea pierderi de ulei. Daca ai rabdare ideal ar fi sa pozitionezi capacul sa fii sigur ca functioneaza vitezele si apoi sa folosesti silicon, asta in cazul in care nu ai facut o garnitura si nu mai ai nevoie de silicon.

Celor care remonteaza motorul de mobra le urez rabare si bafta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu