sâmbătă, 13 februarie 2021

Bar in canistra de benzina

 Am primit de la o cunostinta doua frumuseti de canistre muult mai in varsta ca si mine.

Ma uitam la ele si ma gandeam daca ar fi o portiune de tabla care nu va trebui consolidata pt proiectul ce-l pregateam. Spre surprinderea mea dupa sablare tabla arata foarte bine.



Am aplicat un strat antirugina sa previn eventuala degradare si chit suficient in cariile adunate de atata amar de vreme.

Pentru cei ce vor un proiect asemanator este nevoie de multe sabloane pentru ca in interior toate marginile se curbeaza. La baza am folosit o scandura groasa de brad pentru ca se modeleaza usor si fiind nu foarte subtire se pot ancora restul suportilor.

Interiorul poate  fi modelat in multe forme, depinde de necesar si de genul sticlelor folosite.
Pentru interior ca protectie si antifonare am folosit spray autovapant.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu