sâmbătă, 5 august 2017

din borcane de cafea vaze sablate

Se pot folosi sticle sau alte vase din sticla cu forme interesante insa am ales sa folosesc borcane de cafea, pentru a le transforma in vaze.

Pentru a schimba aspectul si a apropia de forma vazei am taiat partea cu filet pe care se infileteaza capacul.
Aici sunt doua metode de taiere a sticlei una prin trasarea cu stilius de taiat sticla si apoi prin schimbarea brusca a temperaturii, insa e nevoie de putina experinta pt acest experiment, sau cu ajutorul dremelului si cu un disc diamantat mic.

Dupa indepartarea partii filetate se confectioneaza un sablon din hartie autocolanta si se sableaza suprafata pentru a infrumuseta aspectul.


pentru ca efectul sa fie mai contrastant am ales sa gravez modelul florii din sablon

Iar pentru o sticla mai mica am sablat apoi am gravat si am si vopsit modelele sablonate.


Rezultatele vor fi in functie de indemanare si imaginatie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu