miercuri, 25 noiembrie 2015

Lustruire ornamente auto de inox




De mai multe ori am intalnit ornamente de masina usor zgariate si matuite, pentru care pasta lichida de lustruire parca nu e suficienta.

Zgarieturile daca nu sunt foarte adanci am reusit sa le estompez prin lustruire cu pasla si pata albastra apoi pasta alba pentru un luciu oglinda.

Depinde in mare masura de adancimea zgarieturilor ce "'tratament'" este mai potrivit.

Daca zgarieturile si matuirea este superficiala este suficienta pasta lichida, daca sunt zgarieturi mai mari atunci procedeul este cu slefuire apoi finisare.
Aici am incercat pe o suprafata medie spre fina, atacata de intemperii, nici prea adanci zgarieturile nici prea fine.
Pentru o matuire nici prea profunda nici foarte fina am incercat disc de pasla si pasta abraziva de lustruit albastra, dupa care am aplicat pasta alba.

Asa arata ornamentul
 Dupa luistruire arata in felul urmator
 Nu am folosit biaxul din imagine la lustruire l-am adaugat in fotografie pentru a evidentia luciul partii slefuite.


Si aici video:




Am folosit disc de pasla, pasta albastra si pasta alba pe care le-am achizitionat de aici:
 - pasla : http://www.abrazivul.ro/pages/produseDetails.asp?ProductID=17&CategoryID=7
 - pasta:  http://www.abrazivul.ro/pages/produseDetails.asp?ProductID=21&CategoryID=7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu