vineri, 14 august 2015

Inca un motor Mobra 50 curatare carbon de pe chiuloasa

Motorul era blocat astfel ca trebuia deschis si verificat


 Are urme de rugina si pistonul era blocat in cilindru.
Nici urmele de carbon nu lipseau atat de pe chiulasa cat si pe piston.

Pentru a curata mai usor depunerile, am taiat un capat de disc abratex cu tija, l-am gaurit si am folosit dremelul cat si adaptorul cu surub conic pentru a-l fixa.


Rezultatul este bun iar acolo unde nu a patruns rola de abratex am folosit o bucata de disc de abratex insa poate fi folosit si lana metalica.


Pe piston la fel am folosit discul de abratex:


3 comentarii:

  1. salut

    unde gasesc si eu un piston de mobra bun?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am facut doar segmentare, am folosit segmenti de la ceva honda care potriveau ca dimensiune, insa sunt convins ca o sa poti folosi si pistonul de la honda insa sa fii atent atat la dimensiunea pistonului cat si la axul cu rulment. Sau din dezmembrari.

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut,am si eu un motor de mobra,si la fel ca si la tine,am pistonul blocat in cilindru,i-am dat cu spray antirugina ,i-am pus si motorina,si am batut cu un lemn de dimensiune apropiata cu diametru pistonului,dupa care am batut usor cu un ciocan. Am reusit sa il misc,aproximativ 2 cm,dupacare a ramas blocat dinnou,nu reusesc sa il mai las putin inauntrul cilindrului sa-i pot scoate boltul de la piston... toate astea din cauza segmentilor care sunt foarte ruginiti si de aceea pistonul este blocat.. Ai vreo idee cam cum as putea face sa-l scot? Te rog!

    RăspundețiȘtergere