joi, 6 februarie 2014

Recondicion del ciclomotor Derbi variant sport, Reconditionare scuter Derbi variant sport

Reconditionare oglinda cromata









Curatarea cromului de pe suportul oglinzii retrovizoare l-am facut doar polishand cu pasla si pasta rosie dupa care am polishyat cu pasta alba pentru luciu oglinda.



in lucru









polishare far cromat si indepartarea oxidului de pe ornamentul crom




lustruire, curatare diverse ornamente, prin lustruire cu pasla si pasta rosie
 





reconditionare ornamente din plastic








prelungire aripa spate





motor deosebit de murdar si cu depuneri ulei au fost indepartate pri spalare cu pensula si motorina




sasiu curatat si revopsit







scaun scuter reconditionat


Demontat, invelit in panza, cusuta alta musama pe mijloc si imbracat buretele cu noua husa.


lustruire curatare ornamente cromate scuter





reparat curatat variator




si lustruit




pentru final am lasat esapamentul care e cam zgomotos si incerc sa-l fac mai silentios.
l-am desfacut si era plin de nu avea pe unde trece gazul de esapament.
am curatat teava interioara cu perie de sarma dar nu am reusit sa rezolv mare lucru. dupa care am recurs la electroliza.


si apoi ib baie





Dupa electroliza s-a curatat foarte bine, apoi am inlocuit izolatia din esapament pentru o reducere a zgomotului produs.



Desi te apuci cu groaza de desfacut esapamentul mizerie multa greu... nu e asa rau si merita zgomotul produs de moped dupa inlocuire si curatare e mai redus.ar esapamentul nu se mai incalzeste.







protectie lant nu chiar estetica insa ofera protectie buna pantalonilor.


si gata functional de 10, a meritat tot efortul




2 comentarii:

  1. Mar intereda o pompa benzina la un motoscuter ca in foto adica derbi

    RăspundețiȘtergere
  2. Tipul aesta de scuter nu are pompa de benzina, ajunge in carburator prin cadere. Pe unul din siteurile cu vanzari piese de scuter sigur gasiti o pompa potrivita.

    RăspundețiȘtergere