Nici urmele de carbon nu lipseau atat de pe chiulasa cat si pe piston.
Pentru a curata mai usor depunerile, am taiat un capat de disc abratex cu tija, l-am gaurit si am folosit dremelul cat si adaptorul cu surub conic pentru a-l fixa.
Pe piston la fel am folosit discul de abratex:
salut
RăspundețiȘtergereunde gasesc si eu un piston de mobra bun?
Eu am facut doar segmentare, am folosit segmenti de la ceva honda care potriveau ca dimensiune, insa sunt convins ca o sa poti folosi si pistonul de la honda insa sa fii atent atat la dimensiunea pistonului cat si la axul cu rulment. Sau din dezmembrari.
RăspundețiȘtergereSalut,am si eu un motor de mobra,si la fel ca si la tine,am pistonul blocat in cilindru,i-am dat cu spray antirugina ,i-am pus si motorina,si am batut cu un lemn de dimensiune apropiata cu diametru pistonului,dupa care am batut usor cu un ciocan. Am reusit sa il misc,aproximativ 2 cm,dupacare a ramas blocat dinnou,nu reusesc sa il mai las putin inauntrul cilindrului sa-i pot scoate boltul de la piston... toate astea din cauza segmentilor care sunt foarte ruginiti si de aceea pistonul este blocat.. Ai vreo idee cam cum as putea face sa-l scot? Te rog!
RăspundețiȘtergere