In starea asta a fost achizitionata de prietenul meu Radu
apoi
atunci am folosit ceva mai hard
am reusit insa cu motorina pensulata pe fiecare piesa sa indepartez uleiul cu apa.
dupa spalarea cu motorina a urmat o spalare cu benzina si motorina in amestec pentru a dizolva toate impuritatile si a pentru curata absolut tot uleiul "branzit". Iar apoi remontarea cu inlocuirea valvelor de cauciuc deteriorate cu unele noi.
trebuie tinut cont atat de diametrul exterior al valvei cat si de adancimea la care trebuie sa coboare pentru a nu exista frecare cu exteriorul.
La supapele de sens e o mica problema, la acestea pe langa faptul ca au fost infundate, partea in miscare din fier s-a deteriorat in contact cu lichidul de stropit acesta fiind sau acid sau bazic.
pentru a avea o supapa de sens eficienta inchiderea trebuie sa fie cat mai buna fara distante intre partea fixa si mobila. astfel am slefuit partea mobila asezand smirghel granulatie 1200 pe o bucata de scandura iar partea de slefuit se misca circular pana la uniformizarea suprafetei.
Dupa curatare si rectificare acestea se fixeaza la locul lor cu silicon de etansare( eu am folosit silicon rosu pt garnituri)
masurare si achizitionare valve cauciuc.
nu am optat pentru revopsire astfel da impresia de folosit si un aspect mai comun.
Intre timp Radu a vopsit sasiul si bazinul de fibra de sticla.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu