am inceput cu farul
Si vitezometru
iar dupa o curatare si polisare
acesta avand capacul de plastic am polisat cu pasta de polish maro si a lustruit bine chiar si rama cromata.
apoi au urmat ornamentele din latarala farului acestea fiind cromate necesita mare atentie la lustruire pentru a nu deteriora integral ornamentul
configuratia firelor de pe intrerupator
ornament motor lustruit cu mult rabdare si pasta verde
intre timp claxonul care era ruginit rau trece si el prin pasla polizorului
prima etapa de curatare, tinand cont de faptul ca este cromat am polishat doar pt a nu deteriora cromul
urmeaza o curatare cu o racleta de plastic apoi inca o lustrruire
l-am desfacut complet
carburatorul a plecat spre o baie in decarburol
curatat dupa 24 ore in decarburaol
intrerupatorul lumini si maneta de frana urmeaza acelasi tratament de curatare si lustruire
tablele curatate si grundiute
asa arata inainte si acum arata asa:
problemele intalnite in lustruirea capacului au fost neurmiformitatea suprafetei de parca piesa de aluminiu nu er fi fost turnata ci ar fi fost comprimata, din aceasta cauza si pentru a elimina o parte macar din zgarieturile de pe suprafata am folosit un disc abraziv dintr-un material elastic de consistenta cam ca si cauciucul avand o grosime de 4mm.
iar pentru ca abraziunea era vizibila am continuat cu un disc de abratex si apoi cu disc de pasla si pasta de slefuit verde apoi alba.
alt clanson la fel de ruginit ca si primul.
si acesta va urma o curatare cu abratex (verde pentru ca e mai fin) dupa care lustruire cu pasla.
si cateva foto cu firele
iar unde este o mobra vine si cea de a doua...
iar lucrul continua
mai multe straturi suprapuse si pentru a nu forta cu sablare dura, deoarece nu stiu ce e dedesubt am luat vopseaua cu perie de sarma pe flex la turatie mica (treapta 2)
carcasele nsunt zgariate si trebuie primadata indepartate zgarieturile, eu folosesc disc abratex tot pe turatie mica
probabil dupa ceva cazatura usita de la scule este indoita se vede la idepartarea vopselei
capacul rotii spate intr-o stare destul de jalnica
dupa primul tratament
cineva a incercat sa curete capacul cu peria de sarma si au ramas adanc intiparite firele periei de sarma
Aici voi aplica mai multe slefuiri cu granulatii de la mare la mic pentru a indeparta complet zgarieturile.
Primele vopsiri
vopsire slefuire vopsire slefuire si polish
aici sunt slefuite cu smirghel de 1200 si urmeaza polisarea pentru a da luciu
Intre timp am inceput lucru la motorul mobrei ce nu intra in prima treapta de viteza
dupa ce am desfacut carcasa ambreajului intra in prima trepata de viteza insa nu mai intra in trepte 2 si 3
In continuare curatat si verificat cutia de viteze mobra
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu