urmeaza lustruirea lor, altele pregatite de reparat .
Alte repere sablate iar unele sudate si slefuite
am folosit pentru sudura electrozi de aluminiu iar sudura am efectuat-o cu un invertor la 120A iar masa am pus-o pe +.
pentru a reconstrui suportul am utilizat un polizor pneumatic si un rest de piatra abraziva (asta pentru a avea un diametru mic sa pot indeparta reziduurile sudurii indiferent de locul unde au ajuns, diametrul mic da manevrabilitate mai buna).
Curatarea jantelor cromate de rugina se poate face cu rezultate bune folosind ambalaje de staniol cu care frecam zonele cromate unde prin fisurile cromului iese rugina. chiar daca e un tratament temporar sau curent, acest tratament nu poate tine locul unei recromari. prin acei pori sau fisuri in depunerea de crom in continuare apa va intra si va reactiona cu fierul aflat sub stratul de crom iar rugina din nou va iesi la suprafata. prin frecarea cu staniol acesti pori se mai astupa datorita ruperii foliei de staniol in particule mici care raman fixate in unii pori. Astfel se va observa in timp o reducere a cantitati de rugina aparuta dar si disparitia rugiinii in unele locuri. ca aspect cromul supus unui astfel de procedeu este fara zgarieturi si lucios fara a mai fi nevoie de polishare, insa datorita fragmentarii foliei de aluminiu este necesara multa rabdare.